Klachtenregeling
Bij POUFUE streven we naar tevreden klanten en hoogwaardige service. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. In dat geval staan wij klaar om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk om deze zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken. Dit kan op de volgende manieren:
Per e-mail: Stuur een e-mail naar info@zaque.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht en uw ordernummer.
Per post: POUFUE, 5171GB - Doctor van Beurdenstraat 4 - Kaatsheuvel, Nederland.
Telefonisch: Neem contact met ons op via +31(6) 48 77 48 65 tijdens onze openingstijden.
Behandeling van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst inhoudelijk te behandelen en een passende oplossing te bieden. Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, zullen wij u hierover informeren en een indicatie geven van de verwachte reactietijd.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.